یک خبرنگار افغان گفت: قالیبافی باعث زخم شدن دستانم شد، اما به خانواده‌ام کمک کرد و ذهنم را از تهدید‌هایی که هنوز دریافت می‌کردم دور کرد. سپس طالبان تغییر موضع داد. آنان دیگر نمی‌خواستند من را به قتل برساند بلکه می‌خواستند با یکی از فرماندهان‌شان ازدواج کنم. طالبان با پدرم، مادرم و بزرگان محلی تماس گرفتند و آنان را تحت فشار قرار دادند تا من را به ازدواج خود درآورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به تغییر محل نشست ایران و عربستان به دلیل عکس سردار سلیمانی گفت: اگر از روی مدیریت باشد و بخواهد به تدریج جایگاه سردار سلیمانی را برای آن‌ها تفهیم کند، مشکلی ندارد. وزیر امورخارجه هم نمی‌خواستند مصلحت را نادیده بگیرند. مصلحتی که موجب تضعیف شود درست نیست ولی اگر موجب مدیریت جایگاه باشد بلامانع است.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
روگوزین نوشت در واکنش به این پرسش‌ها، دانشگاهیان و هواداران ناسا در روسکاسموس که نمی‌خواستند همکاری با آژانس فضایی آمریکا در ایستگاه فضایی بین‌المللی تضعیف شود، پاسخ‌های خشمگینانه‌ای برای او فرستادند. روگوزین ادعا می‌کند که نسخه‌ای از کتاب الکسی لئونوف، کیهان‌نورد مشهور روس را به‌عنوان تنها مدرک برای فرود دریافت کرده است.
فوتبال ایران بعد از هفته جنجالی دربی، با شروع مجدد لیگ دوباره به طبیعت خود بازگشته است: دشمنی!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
الکساندر چفرین، رییس یوفا، مدعی شده که منچسترسیتی و چلسی از ابتدا درباره پیوستن به رقابت‌های سوپرلیگ اروپا تردید داشتند.
وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌نویسد: ساده‌ترین راه برای توضیح انقلاب ۵۷ این است که قدرت‌های خارجی را سبب‌ساز اصلی آن بدانیم و با استناد به گفته‌های این و آن، از جمله خود شاه، بگوییم که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس نمی‌خواستند ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی توسعه یافته تبدیل شود!
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن فاینورد هلند، در مصاحبه‌ای به مسائل مختلف از جمله پیشنهادات زمستانی‌اش و رویای قهرمانی در هلند اشاره کرد.
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
پنایان گفت: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان در زمان اسکوچیچ باهم اختلاف داشتند، حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قصد نداشتند در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل الجزایر به میدان بروند!
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قصد نداشتند در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل الجزایر به میدان بروند!
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ